Re: Uwaga do listy

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 10:38:12 MET

warpman_at_friko5.onet.pl (=?iso-8859-2?q?Przemys=B3aw_Pawe=B3czyk?=) wrote:
>Hi,
>
>Proponuję wzorem innych list, skracać maksymalnie powtórzenia. Niech
>cytaty z poprzednich listów zawierają jedynie to, co dotyczy pisanej
>poniżej odpowiedzi.

to jest podstawowa rzecz w ogolnodostepnym FAQ newsow oraz netykiecie.
jedyna metoda wyegzekwowania
praw, jest chyba tylko zwrocenie uwagi osobom piszacym by nie slaly smiecia.

co do drugiego punktu, dot. moderowania, ciezka sprawa. ja sie na pewno
nie podejme. brak czasu :(
widzialem listy moderowane w ten sposob. np. bugtraq. jest to zrobione
calkiem sensownie. listy sa grupowane w wieksze pakiety.