Re: INN lub cokolwiek podobnego

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 10:30:42 MET

Adam Płaszczyca <_555_at_irc.pl> wrote:

>Napisz jakieś małe how-to do tego - da się na stronę i ludziska
>poczytają (i mniej zapłacą)

na razie jeszcze eksperymentuje. ale cos na pewno napisze :)
poki co, mam problem z synchronizacja artykulow wyslanych z lokalnego hosta,
jesli host nie wisi bezposredno na modemie. po prostu musze znalezc
metode na odfiltrowanie wlasnych listow. od biedy moge pchac wszystko,
tylko po co.

i znalazlem dwa bledy w programie. jeden drobny, da sie go obejsc
konfiguracja. drugi raczej sporawy. reguly filtrowania nie chca mi dzialac.
ale to tez jest do obejscia.