Re: RSJ i JVC XRW-2010

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 20:21:02 MET

Leszek KUBRAK wrote:
[...]
> Na liście sprzętu obsługiwanego przez RSJ-a nie ma nagrywarek JVC i być może
> to jest przyczyna twoich problemów.
        Nic podobnego. Oprogramowanie RSJ zawłaszcza nagrywarkę tylko dla
siebie, udostępniając ją jako napęd CDR. Z zainstalowanym RSJ-tem
zapomnij o użytkowaniu nagrywarki jako normalnego CD.
        Jeśli jest Ci to potrzebne, to zaremuj lockcdr.flt w config.sys, tyle
że wtedy będzie widoczny normalny kompakt, a nie nagrywarka. Czyli że
nic nie będzie się dało nagrać...

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */