Re: RSJ i JVC XRW-2010

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 07:40:18 MET

On Wed, 28 Oct 1998 01:22:44 +0100 (CET), Sebastian Trojanowski wrote:

>Czy mˇg ybym prosiŠ o pomoc w odpaleniu tego programu i tej nagywarki. Ma
>przewaznie sluzyc do nagrywania CD Audio choc nienazekal bym tez jak by
>nagywalo dane. Narazie doszedlem do tego ze RSJ widzi nagrywarke i nawet da
>sie zgrywac tracki audio ale dalej niewiem jak je z powrotem nagrac na
>plyte.
A co to znaczy nie wiem.
Normalny tryb postępowania przy płytach audio jest następujący.
1. Posługujesz się cały czas funkcją CD View bez wykonywania ATTACH.
2. Przekopiować ścieżki z płyty na dysk.
3. Włożyć płytę docelową do nagrywarki.
4. Z okna CD View z dyskiem przeciągnać ścieżki, które chcesz nagrywać do okna CD View
z nagrywarką.
5. Uruchomić nagrywanie.

>Posiadam kontrolery SCSI Tekram 390 - podlaczony ZIP
>Adaptec 1502 (ten dodawany do zipa) -podlaczona nagrywarka (nie wywala plyt
>tylko z tym kontrolerem dlatego uzywam dwoch)
>nagrywaka JVC XRW-2010.
>
>Nagrywarki nie widac jako kolejny naped CD-rom, widzi ja tylko RSJ
Na liście sprzętu obsługiwanego przez RSJ-a nie ma nagrywarek JVC i być może
to jest przyczyna twoich problemów.
A w ogóle z tym konkretnym modelem mam kontakt od ponad dwóch lat i generalnie
doświadczenia są kiepskie. Przy intensywnej eksploatacji mechanika zaczyna wysiadać
po około dwóch latach.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59