Re: Jak kupować

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 07:56:39 MET

On Wed, 28 Oct 1998 22:55:55 +0100 (CET), Przemysław Pawełczyk wrote:

>Hi,
>
>Czy to oznacza, że jeśli sprowadzam sobie dla siebie to tak, ale jeśli
>jestem firmą i potrzebuję rachunek, to czy potem w Izdebce Skarbowej
>nie wezmą mnie na spytki czy mam za to zapłacone cło?

Rozumiem, że chodzi ci o rachunek przy zakupie "elektronicznym".
Prawda jest taka, że koszty obsługi tego rachunku na granicy będą
mniej więcej równe temu co uzyskasz ładując zakup w koszty swojej działalności.
Według mnie skórka nie warta za wyprawkę. Kto mi zwróci za nerwy stracone
na użeraniu się z zielonymi ludkami ?

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59