Re: Plyty cd dla os/2 - sprzeda online ogˇlnie

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 20:21:15 MET

Krzysztof Stańkowski wrote:

> Nie jest aż tak źle, ale...
> Powidzmy,że mam ten kawałek plastiku i chcę kupić Warpa 5 (wiadomo, że to zamglona
> wizja). Wysyłam im zawówienie, oni mi program w paczuszce i... pupa. Cło, Vaty,
> sraty. Przecież ten produkt odbiorę w urzędzie celnym - jeśli odbiorę za pół roku.
> A może to nie wygląda tak starsznie? Czy ktoś sprowadzał coś z zagrammannicy
> oficjalnymi kanałami i mógłby służyć radą?
        Za pół roku raczej nie - wcześniej. Ale będziesz musiał zabulić około
100zł opłat manipulacyjnych związanych z odprawą (jeśli manewry z
drukami SAD powierzysz urzędowi celnemu). Jeśli jesteś odważny i zrobisz
to sam (nie wiem czy osoba przywatna może - firma tak) będzie taniej.
        Tak czy inaczej, trzeba będzie się pofatygować do Urzędu. Jeszcze jedno
zamawiając, najlepiej dążyć do tego, aby na fakturze np. 5% ceny
produktu to był nośnik, a reszta - licencja. Za to ostatnie nie płaci
się cła...

> Chodzi o to, że widząc brak zainteresowania Warpem ze strony
> <pisownia>Caldera<?pisownia> Peryta i innych postanowiłem to kupić (jeśli się
> pojawi) na obczyźnie - sorry Winetou ;-(
        I nie tylko Warpem. Praktycznie większością softu dla OS/2. Ja również
coś niecoś będę musiał ściągać kanałami...

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */