Re: Re: Płyty CD dla OS/2.

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 13:25:51 MET

On Mon, 26 Oct 1998 10:21:23 +0100 (CET), Piotr Kuriata wrote:

>Nie chcemy. (Przynajmniej ja), jestem OS-manem, nie kradne!
>Piotr Kuriata

Hi,

Jak czekista, czekiście. Dzięki Dominik za pomoc, ale nie możemy
reklamować pirackich kopii, nawet gdybyśmy ich używali na codzień.
Takie są reguły gry. (Jak wszyscy kradną, a złapią tylko Ciebie, to Ty
ponosisz karę, a nie Wszyscy - takie jest życie ;-) ).

Nie rób więcej takich propozycji, gdyż stawiasz nas, nawet jako
mikrospołeczność, w bardzo niezręcznej pozycji.

Ale za deklaracje pomocy dziękujemy, z pewnością jeszcze z niej
skorzystamy. Do zrobienia jest jeszcze parę rzeczy (tak mi mówi
przeczucie, nie konkrety - Panowie, proszę mnie nie ciągnąć za język!
;-) ).

Wybacz, że piszę nie tylko w swoim imieniu, ten jeden raz odstępuję od
reguły, by zamknąć temat jak najszybciej. Tak będzie dla nas lepiej.

Warpman

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist