Nowe pomysły

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 13:30:06 MET

On Mon, 26 Oct 1998 10:21:44 +0100 (CET), Piotr Kuriata wrote:

>Wybaczcie ze sie wtracam, ale czy nie daloby sie dogadac z PC WORLD
>COMPUTER? Oni od jakiegos czasu prezentuja Lotus-Offica dla win po
>cenie numeru (full wersje). Byla juz wersja po polsku, po angielsku i
>jesli zle nie zrozumialem, to w biezacym numerze znow jest prezent w
>postaci pelnej wersji Word Pro.
>Moze by oni tak zrobili nam prezent i wstawili cos od Lotusa dla OS-a
>full za free?

Genialne!

No, nareszcie świeży powiew. ;-) I dlatego jestem za silniejszą formą
stowarzyszenia, podobnie jak Adam Płaszczyca. Czy ktoś ma dostęp do IDG
Polska? Czy ma wystąpić Prezes TeamOS/2 Polska?
Duża grupa OSmanów mieszka w Warszawie, może ktoś umówi się na rozmowę
z RedNacz albo przedstawi nasze oczekiwania?

Warpman

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist