Re: P yty CD dla OS/2.

Autor: zoleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 12:32:19 MET

Piotr Kuriata wrote:

> Wybaczcie ze sie wtracam, ale czy nie daloby sie dogadac z PC WORLD
> COMPUTER? Oni od jakiegos czasu prezentuja Lotus-Offica dla win po
> cenie numeru (full wersje). Byla juz wersja po polsku, po angielsku i
> jesli zle nie zrozumialem, to w biezacym numerze znow jest prezent w
> postaci pelnej wersji Word Pro.
> Moze by oni tak zrobili nam prezent i wstawili cos od Lotusa dla OS-a
> full za free?
>
> Pozdrawiam

> Piotr Kuriata

Hi!.
Rzeczywiście, windziarze są rozpieszczani przez PC World już od dawna
darmowymi wersjami Lotusa. Gdyby się znalazło coć dla os/2 - mam na myśli
wersje 1-2-3, organizera czy WordPro to byłbym zachwycony. Nie zależy mi na
wodotryskach w stylu StarOffice 5 (za bardzo przypomina M$oft :-)). Na razie
radzę sobie BonusPack-iem ale czasem przydałoby się coś bardziej
funkcjonalnego do prowadzenia firmy.
Zbyszek Oleszko