Re: Pyty CD dla OS/2.

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 18:35:02 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:

> Jak zapewne odwiedzający listę regularnie zorientowali się TeamOS/2
> zamierza przygotować dwie płyty CD zawierające pakiety fixów i
> oprogramowania dla OS/2.
        Dobra, tylko podajcie co na tch płytach będzie (WWW Team OS/2?). Ja ze
swojej strony mile widziałbym programy do obróbki grafiki rastrowej i
wektorowej (może ktoś na przykład ma jeszcze Corel Draw for OS/2 w
ostatniej wersji chyba 2.25?).
        Mam trochę programów dla OS/2 na CD, nic nadzwyczajnego ale jeśli
chcesz prześlę Ci listę na priv - może coś ode mnie się doda...

> Płyty będą rozprowadzane po kosztach "produkcji" (nie powinno to być
> więcej niż około 20-25 zł) pod warunkiem, że uzbiera się minimum 10
> chętnych na każdą płytę
>
> W związku z tym proszę o zgłaszanie akcesu na takie wydawnictwo.
Ja się zgłaszam!

> Na razie jest zapotrzebowanie na 2 komplety, trochę mało...
Już 3 ;-))))

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */