Re: Memento Warpmana

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 17:51:31 MET DST

On Wed, 21 Oct 1998 07:05:12 +0200 (CEST), Krzysztof Stańkowski wrote:

>Tylko czy warto? Szperałem po kilku teamowych stronach z różnych krajów i niewiele
z nich ma wersję
>angielską. Początkowo byłem ...niezadowolony... ale po dłuższym namyśle.
>TeamPL - jak mi się wydaje - powinien docierać do użytkowników polskich.
Angielskich wersji jest dość dużo i
>są lepsze od naszych.
Tak, przedwe wszystkim poslcy uzytkownicy. Jednak ciagle malo jest "artykulowych"
siteow OS/2 - nasz moglby byc niezly :)

> Powinniśmy dać do nich linki ale nie ma sensu się dublować.
>Jeśli stworzymy coś naprawdę "wielkiego" to będzie wskazane chwalenie się tym
całemu światu.

Nie trzeba sie dublowac. Jest kupa softu do opisania :)

|Lech Wiktor Piotrowski |
|TeamOS/2 Poland Webmaster |
|www.calder.com.pl/TeamOS2/ |
|OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1 |