Sh95 i poczta - czy oni niczego nie potrafią zrobić porządnie?

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 00:56:48 MET DST

Witam,

        Ale miałem przygodę z G95 i Exchangem. Koleżanka z pracy przyszła do
mnie po pomoc, bo jej się exchange nie chciał zalogować do serwera
POP, pisząc, że jest złe hasło albo nazwa konta. Zatelnetowałem się z
jej komputera na serwer pocztowy i widzę, że konto i hasło działają -
a exchange nie chce się połączyć i już. Ściągnęliśmy serwisanta, z pół
dnia siedział nad tym komputerem. W końcu coś go tknęło - okazało się,
że zabrakło miejsca na dysku lokalnym. Szkoda, że nie widziałem wtedy
jego miny. ;)

--
Pozdrawiam,
Jan.