Re: RSJ - 100% zle nagranych CD!

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 18:25:35 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:

> I tu chyba tkwi twój problem. Niestety coś bardziej konkretnego
> będę mógł ci ewentualnie pomóc za około dwa tygodnie (chwilowo
> jestem bez nagrywarki).

        Uratowałem ten dysk, domykając sesję w WinOnCD pod Windoze95. Jak już
wcześniej pisałem, RSJ przy próbie wymuszenia zamknięcia sesji
wyświetlił:
"Session written by 3rd party software. Write disabled".
WinOnCD pomielił, z trudem, bo z trudem, ale załadował TOC i jakoś
zamknął sesję, czyniąc płytkę "widzialną".
        Moim zadaniem nie powinno tak być, aby po skopiowaniu całej ścieżki,
zawierającej zamkniętą sesję, na dysku docelowym sesja ta była
otwarta...
        Tak więc RSJ - do odstrzału. Przynajmniej u mnie.

PS. Teraz będę niszczył płytki za pomocą Unity CD Makera ;-)))

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */