Re: P³yty CD dla OS/2.

Autor: zoleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 09:30:52 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:

> Jak zapewne odwiedzaj±cy listê regularnie zorientowali siê TeamOS/2 zamierza
> przygotowaæ dwie p³yty CD zawieraj±ce pakiety fixów i oprogramowania dla OS/2.
>
> P³yty bêd± rozprowadzane po kosztach "produkcji" (nie powinno to byæ wiêcej ni¿
> oko³o 20-25 z³) pod warunkiem, ¿e uzbiera siê minimum 10 chêtnych na ka¿d± p³ytê
>
> W zwi±zku z tym proszê o zg³aszanie akcesu na takie wydawnictwo.
>
> Na razie jest zapotrzebowanie na 2 komplety, trochê ma³o...

Hi!
Pope³ni³em podobny dysk rok temu na w³asny u¿ytek, zawiera g³ównie aplikacje typu
"musthave" tj: packery, file comandery, trochê innego softu g³ównie freeware,
chêtnie udostêpniê je¿eli pomo¿e w wydaniu nowych kr±¿ków o jakich dyskutuje siê na
grupie.
Sam chêtnie nabêdê i jestem zainteresowany:
- fixy,
- xfree86 for os/2,
- window menagery dla jw.,
- aplikacje dla xfree,