Re: Plyty_CD_dla_OS/2.

Autor: Artur Potracki (morgoth_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 22:32:46 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:
> W związku z tym proszę o zgłaszanie akcesu na takie wydawnictwo.
>
> Na razie jest zapotrzebowanie na 2 komplety, trochę mało...

Kolejny akces :)

Jestem chetny w zasadzie na kazdy takowy CD. Najwazniejsze jednak aby byly tam Fixy.
Mam wprawdzie dostep do Sieci na uczelni, ale :
1. Juz niezbyt dlugo
2. Ograniczenie miejsca na serwerze (w koncu sciaga sie w nocy ,no nie :)
3. Przenoszenie wystkiego na "padajacych" dyskietkach doprowadza mnie do lekkiego rozstroju
nerwowego ;)

Pewnie jeszcze kilka powodow bym znalazl, ale po co ?
Ludzie, wypalajta te plytki :))))

pOSdrowienia

        Artur Potracki