Re: OS2 z NT

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 19:11:08 MET DST

gbodasze_at_warta.com.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:
>Na NETBEUI to na pewno działa (sprawdziłem osobiście), tyle,
>że jest ograniczone do jednego segmentu sieci lokalnej.
>Na NetBios over TCP/IP teoretycznie powinno działać,
>praktycznie - nie sprawdziłem.
>
>OSciski,

ja sie domyslam, ale pewnosci nie mam. na over tcp/ip nie bardzo
chce dzialac, mi sie przynajmniej nie udalo. mysle ze powodem
moze byc zmasakrowany przez majkrofon stos tcp/ip w windach,
ktory nie reaguje zgodnie z RFC na broadcasty. wyndy miedzy soba
zglaszaja swoja obecnosc w jakis inny sposob, ale nie wiem jaki.
a os/2 nie jest w stanie sie do tego przypiac w tcp/ip.
efekt jest taki, ze os/2 jest widziany przez wszystko. lecz w samym os/2
nie pojawiaja sie zadne zasoby sieci peer. grrrr.... !!!!!!!!!

panaceum na to, paneceum prosze !