Re: OS2 z NT

Autor: Grzegorz Bodaszewski (gbodasze_at_warta.com.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 17:41:50 MET DST

On Fri, 16 Oct 1998 16:01:13 +0200 (CEST), krzysztof samsonowicz wrote:

>Chodzi mi dok adnie o ich wspˇ pracŕ w sieci. Na kursach Microsoft'u mˇwi
>tylko o wspˇ pracy NT z Novell'em. Natomiast o OS2 nic nie wspominaj .
>Chcia bym widzieŠ dyski OS2 z poziomu NT (server czy workstation - to
>przecie ten sam system). Nie wiem jaki protokˇ muszŕ dodaŠ aby wszystko
>by o OK. Jak skonfigurowaŠ OS2??

OS/2 musi być w wersji 3.0 Connect lub 4.0. 'Zwykły'
3.0 nie ma obsługi sieci.
Należy zainstalować sieć IBM peer, na protokole NetBios
lub NetBios over TCP/IP.
Grupę roboczą nazwać tak samo, jak grupa/domena NT.
Udostępnić dyski OS/2 w sieci peer-to-peer.
Oczywiście w NT też musi być zainstalowany protokół
NETBEUI lub NetBios over TCP/IP.

Na NETBEUI to na pewno działa (sprawdziłem osobiście), tyle,
że jest ograniczone do jednego segmentu sieci lokalnej.
Na NetBios over TCP/IP teoretycznie powinno działać,
praktycznie - nie sprawdziłem.

OSciski,

--
Grzegorz Bodaszewski
gbodasze_at_warta.com.pl  warta_olsztyn_at_telbank.pl