Re: Fwd: Re: Secret Document

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 14:48:51 MET DST

gbodasze_at_warta.com.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:
>Czym to się je, tzn. gdzie kupić/skąd zassać ?
>
>OSciski,

moge odkopac zipa :) btw. bardzo fajne narzedzie. tworzy
dodatkowy dysk, ktory jest widoczny jako sieciowy. bezposredno
na tym FS niczego nie zrobisz, oprocz zakladania/kasowania katalogow.
ale mozesz robic linki (cos w rodzaju symbolicznych) do pozostalych dyskow
i wskazanych podkatalogow.

wady ? ma takie. przy normalnych ustawieniach, w podlinkowanym
podkatalogu nie daja sie zakladac linki. a jak ustawisz by sie dalo,
to ten FS dziala bardzo powoli. ja nie ustawialem. w INF pisze, by ustawiac
jesli rzeczywiscie jest niezbedna potrzeba.

zalety ? mozna tworzyc linki typu READ-ONLY :))))

mi na tym przez ponad rok zasuwal ftp server. dziala to bardzo znosnie.