Re: Latarką po oczach - Gradd

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 12:04:30 MET DST

On Tue, 13 Oct 1998 10:23:58 +0200 (CEST), Przemysław Pawełczyk wrote:

>To już kolejny list z gatunku Oświecenia, pozwoliłem sobie na zmianę
>tytułu. ;-)
>Warpman

>Hi,
>
>Czy sprawdzałeć normalne sterowniki (nie GRADD) zawarte na oficjalnych
>krążkach CD najnowszych kart ATI? Czy jakieś stare wersje dla
>procesorów MACH, a nie Rage (z dodatkami)?
Sprawdzałem sterowniki z płyt dołączonych do karty - jesień 96 v.2.02
oraz lato 97 v.3.??. Ponadto próbowałem sterowniki, które są dostępne
u IBM. Ostatnią próbę robiłem w czerwcu tego roku.
Być może jest to problem niekoniecznie związany z kartą, ale po wymianie
sterowników na GRADDy problemy się skończyły. A mnie szkoda czasu na
szukanie innego rozwiązania tego problemu. Pracuję generalnie w sesjach znakowych
więc tempo działania sterowników GRADD nie stanowi dla mnie problemu.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW