Re: Fwd: Re: Secret Document

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Sat 10 Oct 1998 - 13:51:54 MET DST

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> wrote:

> PS. Ciekawi mnie też, ilu pracowników IBM (szczególnie członków zarządu)
> nie wie nawet co to jest OS/2. Może nasza "wtyczka" w IBM zadałaby
> kolegom z pracy pytanie: "Czy słyszełeś może o OS/2?". Ciekawią mnie
> wyniki takej sondy...

Hm... na razie znam trzy osoby które wiedzą coś więcej. OS/2 znają wszyscy pracujący - wbrew
pozorom OS/2 jest na każdym PC w biurze. A na nim winOS/2....

Prawda jest taka, że dla IBM OS/2 to margines. IBM produkuje sprzęt.
I tyle. Zresztą jeżeli można jakiemus klientowi wcisnąć kilkaset PC Serverów z NT na
pokładzie, albo wcisnąć 0 serverów z OS/2 na pokładzie to nic dziwnego, że wybierana jest
opcja pierwsza. A to, że to wynik 'marketingu' IBM-a to już inna sprawa...

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 360969