Re: Fwd: Re: Secret Document

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 19:51:23 MET DST

Arkadiusz Podgorski wrote:
> [...]
> : a ludziom sa potrzebne raczej aplikacje rozszerzajace uslugi desktopu,
> : nie zas aplikacje korzystajace z uslug interface graficznego. a w tym
> : kierunku niestety ida wszystkie windows managery na unixy. bueee ;(
> : chociaz jesli chodzi o KDE, to jest iskra nadziei. gdzies tam pisalo
> : w readme, ze byc moze osiagna mozliwosci desktopu z OS/2 .
>
> nie wiem, jak wy, ale ja, przynajmniej na razie, nie za bardzo lubie to cale
> kde. jest jakies takie... siekiera ciosane. ;)

        Prawie wszystko w Linuxie jest jakieś takie siekierą wyciosane. Nie
widziałem KDE, ale widziałem Open Look-i na QNX-ie oraz fvwm na Linux-ie
i wrażenie podobne - epoka średniego Windows 3.1 (pod względem
interfejsu graficznego i obiektowości rzecz jasna!).
        Aby wyszło to na ludzi musielibyśmy programowaniem tego zająć się my
OS-owcy - dla przeciętnych użytkowników Linuxa WPS i SOM to nie ten
poziom abstrakcji.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */