Re: Netscape 4 dla OS/2 po polsku

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 16:25:01 MET DST

In article <hl3RBY1idpDT-pn2-enYjF1eWLc98_at_localhost>, Jan Stożek wrote:

> Przez besady. MS przez wiele lat miał weba nie na windzie,

Może - nigdy nie interesowałem się tą firmą specjalnie.

>a Novell
>chyba do tej pory ma nie na NetWare (a może już ma, ale to też od
>stosunkowo niedawna).

Nie wiem jak kiedyś ale teraz ich serwer zgłasza sie jako:

Netscape-Enterprise/3.5-For-NetWare.

To on chyba jest na Netware?

>A poza tym, jak nie napiszą na czym stoi, to i
>tak 99,999% juzerów się nie zorientuje. ;D

Może - w procentach to ja jestem słaby ;-)

--
|Leszek Gerwatowski|                          _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."