Re: Netscape 4 dla OS/2 po polsku

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 16:17:47 MET DST

In article <199810082012.WAA18373_at_friko5.onet.pl>, Przemysław Pawełczyk wrote:

>Ależ ja się z Tobą zgadzam w 100%! Firma, która pracuje na czymś innym
>niż sama oferuje i tak się sama ukarze.

Dokładnie.

>A a propos DTK, z tego co mi
>się wydawało to DTK oferuje sprzęt, nie systemy, więc problemu systemu
>dla serwera WWW być nie powinno.

Niby tak ale przecież teraz każdy komputer sprzedaje się z zainstalowanym
oprogramowaniem i przeważnie to na tym poziomie decyduje się o tym czego
będzie używał użytkownik.

>Nie przesadzajmy, czy będzie działał
>na Linuxie czy NT nie ma znaczenia - serwer ma jedynie działać i to
>niezawodnie.

Zgadza się. Tyle że nie wszystkim się to zgadza. :-( Zwłaszcza menedżerom
od dokonywania zakupów, którzy są przeważnie karmieni tylko papką w postaci
"Microsoft - kwartalnik dla memedżerów" i tam się dowiadują że jak się kupuje
produkty M$ to sukces jest już w cenie.

>No, ale te rzeczy znasz lepiej ode mnie.

Skąd to wiesz? ;-)

--
|Leszek Gerwatowski|                          _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."