Netscape 4 dla OS/2 po polsku

Autor: martab_at_at.ibm.com
Data: Mon 05 Oct 1998 - 18:35:38 MET DST

*** Resending note of 05.10.98 18:09

Szanowni Panstwo,
mam zaszczyt oznajmic :-))) ze jest juz gotowy Netscape 4 dla OS/2 po
polsku.

Mozna go uzyskac poprzez strone WWW:
http://service.software.ibm.com/asd-bin/doc/index.htm
Nalezy wybrac jezyk polski, potem Netscape 4 z katalogu produktow.
(Mozna tez stamtad pobrac inne wesole rzeczy.)

Korzystajac z okazji, bardzo dziekuje osobom, ktore braly udzial w beta-
-testach Netscape dla OS/2. Wszystkie raporty przeczytalismy z uwaga,
niektore sprawy zostaly uwzglednione przy tworzeniu wersji ostatecznej,
niektore niestety - z braku czasu - nie. To, co udalo nam sie w 95%
poprawic, to wyswietlanie polskich znakow oraz prawidlowe kodowanie w
poczcie i newsach. Reszte - ocencie sami|

Produkt jest dostepny na w.w. stronie bezplatnie, mozna wiec go pobrac
i uzywac w codziennej pracy. Niestety nie wiem, czy jest gdzies blizej
(podany adres jest w USA).

Zycze dobrej zabawy - i do nastepnego razu|

PS. PROSBA: nie przysylajcie komentarzy skierowanych do mnie na grupe
dyskusyjna, bo jej nie czytam :-( Jesli - to mailem na martab_at_at.ibm.com.
Nie pytajcie mnie tez o polityke cenowa IBM, FixPaki do Warpa ani o
serwis - nie wiem, zajmuje sie tylko tlumaczeniami. Przepraszam za ten
niezbyt elegancki "disclaimer", ale jak sie kiedys pojawilam na tej
liscie przy okazji beta-testow Merlina, to przez rok pytano mnie o to
wszystko. Dziekuje...

P.PS. Jesli ktos bedzie tak mily i do mnie napisze, to - jesli to mozliwe
- prosilabym o kodowanie listow jako US-ASCII albo ISO-8859-1. Inne przy-
chodza do mnie jako pliki binarne (program pocztowy na VM). Jak sie nie
da inaczej, to trudno - tez przeczytam.

Best regards, pozdrowienia - Marta