Re: Znowu UPS

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 19:21:22 MET DST

On Fri, 2 Oct 1998 19:47:25, stankos_at_silesia.pik-net.pl
(=?iso-8859-2?q?Krzysztof_Sta=F1kowski?=) wrote:

> Czytałem, ale tam jest tylko Smart Net a cena ....
> Pamiętam maile na temat Power(czuta), którego trzeba dokupić do UPSa Back.

        Dokładnie.

> A może taka funkcja jak automatyczny shutdown i logowanie nie wymaga
> dodatkowego softu?

        Niestety, wymaga.

> Nie potrzebuję UPSa z bajerami ale takiego który ochroni mojego kompa a nie tylko opóźni zanik napięcia.

        Wiem, że TrippLite ma soft do OS-a. Kiedyś szukałem czegoś takiego,
ale nie znalazłem w takim przedziale cen, żebym pobiegł i kupił. A mam
na tyle stabilne zasilanie, że nie jest to dla mnie artykuł pierwszej
potrzeby.

--
Pozdrawiam,
Jan.