Re: Znowu UPS

Autor: Krzysztof Stańkowski (stankos_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 22:45:59 MET DST

On Fri, 2 Oct 1998 21:29:22 +0200 (CEST), Leszek KUBRAK wrote:
>Napewno APC. W tej cenie tylko model Back.
>Przegląd UPS-ów jest we wrześniowym numerze PC Magazine.
Czytałem, ale tam jest tylko Smart Net a cena ....
Pamiętam maile na temat Power(czuta), którego trzeba dokupić do UPSa Back.
A może taka funkcja jak automatyczny shutdown i logowanie nie wymaga dodatkowego softu?
Nie potrzebuję UPSa z bajerami ale takiego który ochroni mojego kompa a nie tylko opóźni zanik napięcia.

Zdrówka
Krzysztof Stańkowski
TeamOS/2 Polska
http://stankos.base.org/