Watcom C++ 11.0 - było OS/2 poszukiway.

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Thu 24 Sep 1998 - 08:40:41 MET DST

On Wed, 23 Sep 1998 20:17:11 +0200 (CEST), Wojciech Gazda wrote:

>Co to znaczy make "nałożony na istniejący zbiór make.mk"?
To znaczy w katalogu, gdzie jest make.mk wpisanie komendy wmake.

>No właśnie z IDE jest OK. I w projekcie przy źródłach widać: (sw) - co
>znaczy, że są ustawione dodatkowe niestandardowe opcje. Czy ten
>"nałożony" make pisałeś może "ręcznie"?

A w projekcie nic nie zmieniałem i o ile pamiętam to ustawienia dla kompilatora
wygenerowane przez IDE były w sumie takie jak w zbiorze make.mk
Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW