Re: Dialer a TPSA

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Thu 24 Sep 1998 - 00:09:40 MET DST

On Wed, 23 Sep 1998 18:11:43, jasio_at_nowhere.pl (Jan Sto‹ek) wrote:

[...]
> W której wersji OS/2? Oryginalny dialer do WARP-3 w ogóle nie dawał
> PPP, więc z TPSA jest nieprzydatny. Nowy dialer jest w WARP-4, Warp
> Connect i chyba w którymś fikspaku. Konfigurujesz go wpisując telefon,
> konto (ppp - koniecznie małymi literami) i hasło (ppp) zgodnie z
> teorią, a w polu "login sequence":

Oryginalny nie, ale można gdzieś na hobbesie znaleźć pppcostam.zip
rozszerzający dialera z warpa 3 o ppp (sam tego w tej chwili używam).
W tym samym pakiecie jest, o ile pamiętam, przykładowy skrypt do
logowania. Kiedyś można było analogiczny skrypt znaleźć na stronie TPSA,
razem z opisem jak go używać, ale nie wiem czy jeszcze tam jest.

> Ale ten dialer i tak jest drętwy (np. nie pozwala na powtórzenie
> zajętego numeru). Najlepiej sobie ściągnij jakiś porządny shareware -
> Injoy albo iLink.

Faktycznie rewelacja to to nie jest, ale przez wiele miesięcy go
używałem i nie było tak źle, a powtórzenie numeru można zrobić w
skrypcie. Ostatnio jednak mnie nieco zirytował i teraz łączę się z
inetem z lini poleceń przez ppp.exe z odpowiednimi parametrami.
Zdecydowanie więcej możliwości konfiguracji połączenia.
                                               Marek Wojciechowski