Re: Dialer a TPSA

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 23 Sep 1998 - 20:11:43 MET DST

On Wed, 23 Sep 1998 09:31:10, morgoth_at_ibm.uci.agh.edu.pl (Artur
Potracki) wrote:

> Przepraszam za klopoty, ale czy ktos moglby opisac co dokladnie
> wpisac w Dialer aby polaczyc sie z Siecia przez TPSA (modemem).
> Wiem,ze ten temat byl juz kiedys poruszany, ale nie potrafie do
> niego dotrzec.

        W której wersji OS/2? Oryginalny dialer do WARP-3 w ogóle nie dawał
PPP, więc z TPSA jest nieprzydatny. Nowy dialer jest w WARP-4, Warp
Connect i chyba w którymś fikspaku. Konfigurujesz go wpisując telefon,
konto (ppp - koniecznie małymi literami) i hasło (ppp) zgodnie z
teorią, a w polu "login sequence":

\r
Username
[LOGINID]
Password
[PASSWORD]

        Ale ten dialer i tak jest drętwy (np. nie pozwala na powtórzenie
zajętego numeru). Najlepiej sobie ściągnij jakiś porządny shareware -
Injoy albo iLink.

--
Pozdrawiam,
Jan.