Czy Toronto się gryzie z PM-em?

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sat 19 Sep 1998 - 15:38:45 MET DST

Witam,

        Zacząłem ćwiczyć trochę to Toronto. No i, oczywiście, napotkałem na
problemy :) Pomijam już fakt, że jak otworzyłem okno do zlinkowanego
folderu, potem folder odlinkowałem i przylinkowałem na powrót pod tą
samą nazwą, ale pusty, to peem uporczywie twierdził, że tam coś jest i
nie bardzo udało mi się wytłumaczyć mu, że nie ma racji. Gorzej, że
niektóre foldery zamykał natyczmiast po otwarciu, twierdząc, że nie ma
w nich "obiektów spełniających kryteria wyszukiwania". Sprawdziłem -
żadnych kryteriów mu nie ustawiałem. Nawet wywaliłem te, które są w
folderach firmowo (ukrywanie obiektów ukrytych), ale, oczywiście, nie
pomogło. Skąd to się bierze i czy można coś z tym fantem zrobić?

        BTW - TVFS 2.11, Merlin PL, Fixpak 6 UK.

        Z góry dziękuję.

--
Pozdrawiam,
Jan.