Re: Moj zdychajacy os/2

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 18 Sep 1998 - 13:24:46 MET DST

On Fri, 18 Sep 1998 09:28:32 +0200 (CEST), Mirek Nowakowski wrote:

>Zainteresuj sie robosave, ja Ci mowie, zainteresuj sie! Mozna go sobie
>pieknie skonfigurowac "pod siebie" i backupowac dokladnie i tylko to, co
>sie chce. Jak z niego korzystalem, to zapisywalem Pulpit, CONFIG.SYS,
>AUTOEXEC.BAT, OSA.INI, OPENDOC.INI, SCENTER.CFG, OS2.INI, OS2SYS.INI,
>MMPM.INI, wszystkie INI z winos2 i jeszcze kilka rzeczy.

Hi,

Oprócz plików powyżej archiwizuję również wszystkie bazy URLi,
wszystkie INI z systemu oraz CFG np. z TCP/IP. Oczywiście do tego pełny
pulpit. Mam założone tylko dwie generacje archiwum, dzięki czemu cały
katalog ROBOSAVE zajmuje ok. 7 MB. To pozwoliło mi "testować"
BackAgain/2, który wykorzystuję do zapisania całego katalogu RoboSave
(tu są archiwa plików INI i reszty) na dwóch (trzech) dyskietkach.
Koniecznie dwa komplety, gdyż FDD mają tendencje do psucia się.

Tym sposobem ominąłem brak napędu MO. :-)

Warpman,
Przemek

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-927 Kraków mailto:warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/