Re: GIMP/2

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 18 Sep 1998 - 12:54:04 MET DST

On Fri, 18 Sep 1998, Jan Stożek wrote:

> A co to jest GIMP?

Znakomity, darmowy program graficzny pod Linuxa. Gdyby jeszcze miał
separację kolorów, to np. taki PhotoShop musiał by zdrowo stanieć :-)

Moje Dzieciaki (12 i 10 lat), które wcześniej sadzałem do PaintShop Pro
albo do Pictures Publishera, od czasu zobaczenie GIMP-a jeszcze w wersji
poniżej 1.0 -- zapomniały o tych programach. Jak chcą porysować, to
włączają mi Linuxa :-)

OSciski!
Mirek Nowakowski