Re: Moj zdychajacy os/2

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 18 Sep 1998 - 09:25:40 MET DST

On Fri, 18 Sep 1998 08:31:48 +0200 (CEST), Grzegorz Szyszl'o wrote:

>no to tyle. dzieki za rade dot. plikow ini :) szczesliwym zrzadzeniem losu,
>na wszelki wypadek wczesniej zrobilem backup calego katalogu X:OS2 ,
>gdzie oczywiscie byly pliki INI. chyba bede robil jeszcze backup z desktopu :)

Zainteresuj sie robosave, ja Ci mowie, zainteresuj sie! Mozna go sobie
pieknie skonfigurowac "pod siebie" i backupowac dokladnie i tylko to, co
sie chce. Jak z niego korzystalem, to zapisywalem Pulpit, CONFIG.SYS,
AUTOEXEC.BAT, OSA.INI, OPENDOC.INI, SCENTER.CFG, OS2.INI, OS2SYS.INI,
MMPM.INI, wszystkie INI z winos2 i jeszcze kilka rzeczy.

A co do reszty -- jedyne powazne problemy, jakie mialem z OS-em wynikaly
ze zwalonych pamieci.

OSciski!
Mirek Nowakowski