Re: UPS

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 17 Sep 1998 - 14:53:29 MET DST

jasio_at_nowhere.pl (Jan Stożek) wrote:

> Dość drogo... o ile pamiętam mój research na ten temat (w końcu sobie
>UPS-a nie kupiłem :( to cena Powerchute'a/2 była taka, że zamiast
>kupować BackUPS Pro z PWRSh/Win i dodatkowo PWRSh/2, bardziej opłacało
>się kupić SmartUPS mającego w komplecie obydwie wersje softu. A może
>różnica cen spadała do takiej wielkości, że wystarczyło dołożyć jakieś
>symboliczne pieniądze - już w tej chwili nie pamiętam dokładnie.

ktos z linuxa rozczail jaki jest protokol komunikacyjny ups APC.
jest modul nalinuxa, razem ze zrodlami. byl opisany w jednym z numerow
LinuxPLUS. co to nam daje ? to, ze instalujac EMX i dokonujac drobnych
poprawek, mozna to zainstalowac na OS/2. wlasciwie wystarczy napisac
prosty skrypt, w ktorym pierwszym poleceniem bylby modul kontrolny do APC,
a drugim polecenie shutdown.