Re: UPS

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 16 Sep 1998 - 23:22:33 MET DST

On Wed, 16 Sep 1998 13:14:49, Andrzej Eilmes
<eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl> wrote:

> Najprosciej dokupic w APC Powerchute'a pod OS/2. Ceny nie pamietam,
> ale najblizszy dealer APC powinien ja znac. Moze tez jest cos na
> ten temat na http://www.apcc.com/

        Dość drogo... o ile pamiętam mój research na ten temat (w końcu sobie
UPS-a nie kupiłem :( to cena Powerchute'a/2 była taka, że zamiast
kupować BackUPS Pro z PWRSh/Win i dodatkowo PWRSh/2, bardziej opłacało
się kupić SmartUPS mającego w komplecie obydwie wersje softu. A może
różnica cen spadała do takiej wielkości, że wystarczyło dołożyć jakieś
symboliczne pieniądze - już w tej chwili nie pamiętam dokładnie.

--
Pozdrawiam,
Jan.