Re: system padl, i jak go podniesc ?

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 15 Sep 1998 - 18:51:06 MET DST

Grzegorz Szyszl'o wrote:

> niestety nie. nie wpadlem na to (lame:)

        Tylko uwaga! Trzeba mieć z czego odtwarzać. Domyślnie, opcja "Create
archive on each system restart" jest wyłączaona. Mając dopieszczony i
skonfigurowany desktop zrób tak:
w settings desktopu, zakładka Archive, załącz wspomnianą opcję i
zrestartuj system co najmniej dwa razy. Później to wyłącz. W przypadku
padu - zawsze można odtworzyć desktop i co ważniejsze w archiwach nie
kumulują się śmieciaste pliki ini.
        A odtwarzanie ini robi się z menu ratunkowego ALT+F1, klawisze X, 1, 2
lub 3 (kolejne back-upy w wersji od najstarszej do najnowszej).

[...]
> nic nie zmienialem. po prostu komputer sobie chodzi, i zwis. tylko mysza
> sie rusza. alt+ctrl+del, zaczyna sie zamykac, i w pewnym momencie milknie
> na wieki. twardy reset, i PM juz nie wstaje. wtedy nie wykonywalem zadnych
> zmian w konfiguracji, i to drugi raz w identyczny sposob mi sie wykrzaczyl.
A może to jakiś wirus? Tak samo z siebie...

--
Wojciech Gazda