Re: Test, czyli mozna powiedziec spam :)

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 14:49:11 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> nie. ale nastepnym razem postaraj sie skorzystac z grupy news:pl.test ,
> ktora sluzy m.in. w tym celu.

> btw, dotyczy wszystkich innych potencjalnych testerow :)

Ale on chyba testuje z listy e-mailowej :) Wiec rada powinna byc inna:
skoro testujesz tzn. ze chcesz cos na ta liste poslac. To poslij to od
razu, tez bedziesz mial test. A jesli zginie za pierwszym razem to i tak
na pewno zrobiles kopie tego co wysylasz - mozesz poslac po raz kolejny
(po przekonfigurowaniu).

--
Marcin Debowski
/\/ UTCT, http://www.pg.gda.pl/~agatek, agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl