Re: problemy z netscape 4

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 14:27:58 MET DST

Krzysztof Koczubik <Krzysztof.Koczubik_at_f33.n484.z2.fidonet.org> wrote:

>a tylko dla WWW ? stabilna ?
>tak się przymierzam i nie wiem testować czy poczekać

przynajmniej jesli chodzi o wersje US jaka jest dostepna, poczekaj.
np. jak sie odrysowuja grafiki, to w miejscach w ktorych sciaganie plikow
bylo wstrzymywane i rysowanie grafiki rowniez, pojawiaja sie 'puste'
poziome linie o grubosci jednego pixela w kolorze tla.
jpeg po sciagnieciu jest zwykle przerysowany w calosci, i nic nie przeszkadza.
ale gify to tragedia, szczegolnie gify bez interlace.