Re: ustawienie hasla dla telnetd

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 09:28:58 MET DST

Jan Stożek <jasio_at_nowhere.pl> wrote:
> O ile dobrze pamiętam, to tak. Natomiast ani tu ani tu nie ma w
> komplecie softu do edycji %ETC%\passwd, ani przynajmniej zakodowania
> hasła, więc jak ktoś nie chce przenosić passwd z uniksa, to i tak
> będzie potrzebował zewnętrznego oprogramowania. Co prawda są jakieś
> narządka w ICSS-ie do sterowania dostępem do webu, ale o ile dobrze
> pamiętam, stosują niekompatybilny z loginunx system kodowania hasła. A
> w każdym razie był niekompatybilny na etapie ICS-u, bo potem już nie
> sprawdzałem.

> Aha - przypomniałem sobie. Pakiet zawierający login i passwd.exe
> [...]

Dzieki, poprobuje w najblizszy weekend bo w tej chwili polaczenie troche
kuleje. Zreszta generowanie hasla pod unixem nie jest az takim problemem
- w koncu robi sie to nie az tak czesto a i tak w tej chwili jesli chce
cos poprawic to musze robic cyrki z kopiowaniem pliku na linuxa, tam
edytowac, i znowu na osa (no, dla cierpliwych jest jeszcze copy con :-)

--
Marcin Debowski
/\/ UTCT, http://www.pg.gda.pl/~agatek, agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl