Re: ustawienie hasla dla telnetd

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 23:43:28 MET DST

On Mon, 7 Sep 1998 09:44:12, Marek Wojciechowski <mw_at_chem.pg.gda.pl>
wrote:

> Niekoniecznie, wystarczy podmienic "firmowy" login.exe na loginunx.exe
> rowniez "firmowy" z tego samego katalogu.

        Masz rację, zupełnie o tym zapomniałem.

> Nie jestem tylko pewien, czy
> w connect-cie (bo to chyba o niego chodzi) jest tak samo jak w Warpie 4.

        O ile dobrze pamiętam, to tak. Natomiast ani tu ani tu nie ma w
komplecie softu do edycji %ETC%\passwd, ani przynajmniej zakodowania
hasła, więc jak ktoś nie chce przenosić passwd z uniksa, to i tak
będzie potrzebował zewnętrznego oprogramowania. Co prawda są jakieś
narządka w ICSS-ie do sterowania dostępem do webu, ale o ile dobrze
pamiętam, stosują niekompatybilny z loginunx system kodowania hasła. A
w każdym razie był niekompatybilny na etapie ICS-u, bo potem już nie
sprawdzałem.

        Aha - przypomniałem sobie. Pakiet zawierający login i passwd.exe
powinien być pod
http:/hobbes.nmsu.edu/pub/os2/apps/internet/telnet/server/tnlogin.zip
Plik (ze źródełkami) ma niecałe 100K.

--