Re: Jak uratowac dysk ?

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 05 Sep 1998 - 12:25:07 MET DST

Jan Stożek wrote:

> Mi kiedyś napisał (mniej więcej): "Dysk nie jest przygotowany do
> instalowania MS-DOS. Czy przygotować dysk?" To ja "tak", myśląc, że mi
> sformatuje wcześniej założoną partycję DOS-ową, chyba nawet ustawioną
> jako aktywna. A okazało się, że on poleciał po tablicy partycji,
> założył nową partycję na cały dysk i jeszcze ją sobie sformatował.
> Tylko się zdziwiłem, że mi 100 MB partycja się formatuje i formatuje.
> ;)
> Na szczęście był to testowy zestaw, więc po prostu musiałem tylko
> zainstalować wszystko od nowa.

> [...]
        To są właśnie ułatwienia rodem z Microsoft-u.
        W helpach do DOS-a (i Windoze) na przykład, można znaleźć wyczerpujące
informacje jak wykasować OS/2, ale ani słowa o tym jak sprawić aby Boot
Manager z powrotem się uruchamiał po instalacji tego badziewia...

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */