"Zawieszenie" IBM1S506.ADD

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Fri 04 Sep 1998 - 19:12:29 MET DST

Witam,

        Mam następujący problem: podczas butowania, po załadowaniu
IBM1S506.ADD system zawisa mi na mniej więcej minutę do półtorej (czas
w zasadzie powtarzalny) i dopiero po tym czasie wznawia butowanie.

        Na początku myślałem, że to opisany w jakimś readme problem z
busmasteringiem (wyglądało na kompletny zwis), ale okazało się że nie.
Ostatnio dołożyłem drugi dysk twardy i czas zawiśnięcia wzrósł do
półtorej minuty (też już myślałem, że to coś na sztywno). Czy da się z
tym cholerstwem coś konstruktywnego zrobić?

        Moja konfiguracja:

        Merlin PL + FP 6 UK

        IDE_1 ST506/IDE Controller (on board)
        HD_0 WDC AC22500L
        HD_1 DPEA-31080

        Na drugim kanale IDE mam ZIP-a i CD-ROM; mam pewne powody, by wiązać
"zawieszenie" z elementami obsługi tychże (albo drugiego kanału) - gdy
w ramach walki podczas podłączania drugiego dysku odłączyłem obydwa
napędy (zabrakło mi prądu w obudowie :) to system zabutował się
całkiem żwawo i bez zbędnych przestojów.

--
Pozdrawiam,

Jan.

PS. Mój adres: nowhere = Polbox.