Re: Znowu o TPSA -[Re: dlaczego OS/2]

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 07 Aug 1998 - 03:06:10 MET DST

> W kwesti zrywania połączeń, czasem mam wrażenie że to nie jest wina
> modemów,tylko TPSY, bo jak inaczej wytłumaczyć, że w tym samym
> momencie wylatuje z sieci 10 osób, z których każda ma inny modem przy
> czym część używa winshita a część OS/2.. ?
        Ma swoją teorię na ten temat. TP SA ma ograniczoną liczbę połączeń i
jak wszystkie są zajęte, to każdy następny wchodzący wywala tego który
siedzi najdłużej. Wszystko zależy od oblężenia łączy. Czasami średni
czas połączenia spada do pół godziny.
        Oczywiście są i inne przyczyny np. wspaniała jakość połączenia, a
właściwie szumu generowanego na łączach.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */