Re: Dlaczego OS/2 - znowu

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 05 Aug 1998 - 18:41:20 MET DST

On Wed, 5 Aug 1998 14:17:22 +0200 (CEST), Juliusz Gajus wrote:

>Oczywiscie piszac o warunkach masz na mysli ludzi w tym srodowisku, ktorzy
>musza byc kompletnymi dyletantami skoro majac taki stuff nie potrfia sobie
>ustwic wszystkiego jak nalezy.

I tak, i nie. Ale z tego co widziałem, jak przez tydzień (!) dwóch
największych speców unixowych (w najlepszym tego słowa znaczeniu)
konfigurowało do tego jeszcze do współpracy serwer NT (coś z Cytrixa)
to już nie są winni ludzie, a cała reszta. A że w wielu rzeczach nie
chciało się kiwnąć palcem to inna sprawa. I jeszcze jedno. System
biurowy na Linuxie _musi_ mieć możliwość wymiany danych ze światem
Windy (Łord, eksel, itp.), że nie wspomnę o polskich znakach i
_ładnych_ czcionkach, które na ekranach monitorów (terminali) muszą być
ładne, a nie kwadratowe (sic!). A jaja były, bo jak w Linuxie było
dobrze, to w SCO się coś pieprzyło i na odwrót, i tak w koło Macieju.
Albo system szedł na spacer, albo pliki znikały... Dajmy już temu
spokój, nie chce mi się do tamtych trzech miesięcy pracy wracać. Uff.
Na reszcie jestem na swoim. OS/2 Warp 4.0.

Przemek

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-926 Kraków warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/