Re: Dlaczego OS/2 - znowu

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 04 Aug 1998 - 21:56:31 MET DST

On 3 Aug 1998 18:24:45 GMT, Grzegorz Szysz/lo wrote:

>trudno mi tak po prostu powiedziec. chyba znasz mozliwosci os/2 :)
>ale to jest tak. im osoba inteligentniejsza (w biurowej praktyce rzadkosc),
>to pokazuje sie jej bardziej zaawansowane fajerwerki.
>nie wiem co chcesz komu zaprezentowac, i dlaczego akurat na ATI.

Hi,

To nie chodziło o ATI tylko o _zasadę_ Z wielu źródeł słyszałem
(czytałem), że jak się Windziarstwu zaprezentuje Warpa to ciągną potem
szczeny za tramwajem... Tylko ja już jestem czasem taki bezczelny, że
chciałbym trochę konkretów. :-)) No więc, o jakie fajerwerki chodzi?
;-))) Owszem, jeśli kompu jest podłączony do sieci LAN i robi tam za
trzy woły, OK. Ale kiedy stoi samotnie na biurku i co najwyżej łączy
się z TP SA to czym można komuś zaimponować? Może jest jakaś reguła?

Przemek

>--
>/===================================\ oOOo W temperaturze zera

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-926 Kraków warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/