re: dlaczego os/2

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 04 Aug 1998 - 21:49:45 MET DST

On Tue, 4 Aug 1998 16:24:28 +0200 (CEST), ZOLESZKO wrote:

>Hi,
>
>A propos moich problemów z TPSA - rzeczywi cie mieszkam w Krakowie a
>nawet Nowej Hucie, telefon te mam przy aczony do nowej centrali?, to
> adko udaje mi si po czy za pierwszym razem, a je eli ju to po
>kilku minutach klops. U ywam zaktualizowanej Netszkapy 2 (3), Sportster
>Voice 28800 ze standardowymi narz dziami OS/2 skonfigurowanymi zgodnie z
>sugestiami Przemka Pawe czyka (zestaw skryptów i instukcji.
>Z pOSdrowieniami
> Zbigniew Oleszko

Hi,

Ten Przemek Pawełczyk to trochę w Warpowisku poknocił, no ale w dobrej
wierze (jeśli dane brałeś z Warpowiska) i nie z własnej winy. Ja
Warpman ;-) używam sekwencji
\r
sername
[LOGINID]
ssword
[PASSWORD]

a potem itp. i na Sportsterach hula wszystko znakomicie. Chyba, że jak
pisał Woiciech Gazda, masz łącze przez jakąś PCMkę. A ponieważ masz
podobne warunki do moich, to Twoje problemy _muszą_ znaleźć wyjaśnienie
(i rozwiązanie). Aha, nie korzystam z NN 2.02 tylko PM Maile'a 1.96.

Warpman

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-926 Kraków warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/