re: dlaczego os/2

Autor: ZOLESZKO (TRE_at_ECK-SA.KRAKOW.PL)
Data: Tue 04 Aug 1998 - 16:24:40 MET DST

Hi,
>Ponieważ masz Zbyszek adres krakowski jestem zdziwiony Twoimi
>problemami. Kiedy szukałem ISP
>znalazłem Optimusa ONET. Czyż może być piękniejsze połączenie obu
>serwisów TP SA (łącze) i Onet (konta) niż w _jednym_ mieście? ..ciach

A propos moich problemów z TPSA - rzeczywiœcie mieszkam w Krakowie a
nawet Nowej Hucie, telefon też mam przyłaczony do nowej centrali?, to
żadko udaje mi się połšczyć za pierwszym razem, a jeżeli już to po
kilku minutach klops. Używam zaktualizowanej Netszkapy 2 (3), Sportster
Voice 28800 ze standardowymi narzędziami OS/2 skonfigurowanymi zgodnie z
sugestiami Przemka Pawełczyka (zestaw skryptów i instukcji.

Z innej beczki:
>Czy mógłbyś szerzej o tych 5 minutach? :-) Załóżmy, że mam takiego
>klienta, któremu chcę pokazać Warpa, co mam unaocznić? Ostatnio
>pracowałem na Win95 i kartach ATI. Hmm, jak szło, to było na co
>popatrzeć, a w Warpie? Czekam na sugestie. ;-)

możesz użyć również np. Elsy Winner 3000, co prawda na S3 Virge (chyba
VX o ile dobrze pamiętam) ale ma sprzętowe wspomaganie mgp i naprawdę
porzšdne drivery do OS, chodzi bez zastrzeżeń w 1280x1040 w 16bpp
kolorze. Jest OK. Problem mam tylko w porzšdnym skonfigurowaniu XFREE
dla OS/2 z serwerem dla S3 VIRGE i nie wiem dlaczego. Może jakieœ
sugestie na ten temat? Żšda pliku X11, jakiego???

Z pOSdrowieniami
         Zbigniew Oleszko