Re: Dlaczego OS/2 - znowu

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Tue 04 Aug 1998 - 12:03:52 MET DST

wrote:
> [...]
>
>moim zdaniem najlepiej pokazac _wielozadaniowosc_ i swietnie
>rozwiazane _korzystanie_ z zasobow systemu. pamietam, jak kiedys, majac
>u5sx40mhz odpalilem w sesji windows (warp 3) mathcada, ktory kreslil wykres
>nyqista, jednoczesnie kopiowalem dyskietki instalacyjne z dysku na flopy,
>a w miedzyczasie gralem w sesji dosowej w dooma. i sie dalo!
>po takim pokazie (teraz musisz juz chyba odpalic cos bardziej
>wymagajacego) popros o zrobienie w windosie czegokolwiek w trakcie
>kopiowania na dyskietki (moze byc korzystanie z sieci przy duzym obciazeniu

Nie znam sie na windzie, byc moze mozna to jakos ustawic, ale widzialem na OSR2
wygaszacz ekranu w OpenGL i ktos sie zachwycal jak to plynnie i ladnie chodzi w tle
cos kopiowal. MAchnalem myszka, i na sluch kopiowanie przyspieszylo conajmniej 3
razy :))

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/