Re: Bledy w pluginpk dla nestcapa ?

Autor: Mariusz Kiełpiński (kielpa_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 11:02:39 MET DST

Witam

Grzegorz Szysz/lo wrote:
> [...]
> czy dopisywales w config.sys
> parametr /IRQ w PRINT01.SYS ?
> jesli tak, to driver drukarki przejal przerwane 7. chyba jednak lepiej
> jest skorzystac z przerwania 5, chyba ze cos tam masz.
> [...]

Sprawdzałem. Przy printerze żadnych dodatkowych wpisów.
Przerzuciłem kartę na 5 przerwanie. Nie spowodowało
to zmian. Powoli jednak zaczynam uważać ,że istota
problemu jest gdzie indziej - no bo niby dlaczego
te same pliki są odtwarzane jeśli je uruchomić
w "normalny" sposób tzn. przez programy umieszczone
w klasycznych multimediach i od innych wytwórców.
np mpeg chodzi bez problemu poprzez showmon1.exe lub
systemową odtwarzarkę filmów. Z au snd (że o wav i mid nie
swpomnę) podobnie.
Można by wywalić zawartość katalogu plugin w nestcape i
ustawić helpers - y, tylko że to nie to samo. Jak już
w pierszym news-ie pisałem omawiane rozszerzenia
wykrywają ,że to taki czy inny plik i się uruchamiają.
Zachowują się jednak jak np okno czy opcja z ustwionym
bitem disable. Można sobie klikać do woli. Gwoli
ścisłości w międzyczasie przeinstalowałem całe
multimedia ze skutkiem jak wyżej. Gdzie zatem jest
ta usterka ? Może w coś w samym netscape.

*  Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_friko6.onet.pl  *