Re: OS/2 w LAN

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 00:49:39 MET DST

On Tue, 21 Jul 1998 11:05:33, Grzegorz Szysz/lo <znik_at_wbc.lublin.pl>
wrote:

> tylko ze wtedy nie instaluje sie MPTS, lecz najpierw novella. i przez
> support novella przepuszcza sie free TCP. jest w tym sporo grzebania sie,
> a ja nigdzie nie znalazlem gotowego opisu, co jak po kolei instalowac.

        Ja znalazłem bodaj na hopsie, ale to było dość dawno i chyba
dotyczyło klienta TCP/IP z IBM, a nie free. Dokładnego URL-a nie
pamiętam, bo Connect i WARP 4 zdezaktualizował trochę te informacje.

        Notabene, stosowanie łącznie TCP/IP z NetWare ma tę zaletę, że jest
większa szansa zastania odpowiednich driverów do karty sieciowej -
zmieniając kilka linii w config.sys można zastosować albo driver ODI
albo NETBEUI i odpowiednią emulację dla drugiego stosu.

Pozdrawiam,

Jan.

PS. Mój adres: nowhere = Polbox.